FROMAN, Pavel Petrovič, scenograf i kostimograf (Moskva, 11. III. 1894 — Zagreb, 23. VI. 1940). Studirao slikarstvo na Moskovskoj školi slikarstva, kiparstva i arhitekture. Od 1921. do smrti stalni scenograf i slikar izvođač u HNK u Zagrebu. Na zagrebačku scenu donosi rusku scenografsku školu, poglavito stil L. Baksta. Autor je inscenacija i kostima za dvije dramske (G. Bernard, Cezar i Kleopatra, 1922; L. N. Tolstoj, Moć tmine, 1939) i tridesetak glazbenih predstava, većinom iz ruskog repertoara. Prve makete i kulise izradio je za Verdijevu Aidu 1921. Ističu se njegove scenske opreme i kostimi za opere Knez Igor A. P. Borodina (1922, 1924, 1928), Sadko (1930) i Priča o nevidljivom gradu Kitežu (1935) N. A. Rimski-Korsakova te za balete Šeherezada Rimski-Korsakova (1922, 1932, 1935) i Petruška I. F. Stravinskoga (1923, 1930). Inscenacije su mu dekorativne i dotjerane, primjenjuje elemente ruskog i orijentalnog folklora te u početku prigušeni a od kraja 1920-ih raskošni kolorit. F. je jedan od nositelja zagrebačkoga scenskog slikarstva između dva rata.